Sider

onsdag den 9. maj 2012

På den igen...

Jeg er imponeret over alle jer, der blogger hver dag. Hvordan søren får I tid til det?
Man kan jo ikke sige, jeg har været særlig aktiv med min blogning, men ikke desto mindre har jeg da været lidt kreativ. 

Jeg er blevet færdig med det hæklede oldemortæppe, det blev faktisk ganske godt. Nu er jeg i gang med at hækle nogle ugler. Opskriften har jeg fundet på familiejournalen.


Jeg er ikke den bedste strikker, jeg kan ikke følge en opskrift, så det er vist kun halstørklæder og grydelapper mine strikkeevner rækker til. Min svigermor derimod kan godt strikke. Efter en længere periode med sygdom, er hun nu erklæret rask, og er nu begyndt at strikke. Det nyder mine unger godt af. Hun har strikket denne fine bolero til min datter. Opskriften kan finder på Stof 2000's hjemmeside (den er gratis), her kan man også finde rigtig mange andre fine idéer til små kreative projekter.


Knapperne skal jeg lige ha' syet på, dem har jeg lige købt i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar