Sider

onsdag den 22. august 2012

Gode idéer

Min hjerne er ved at sprænge af kreative idéer, ikke mindst fordi jeg er blevet ret bidt af denne blog-kultur. Jeg får vireklig meget inspiration i blogland, så tak for det :-)
Forleden da var jeg igen i min yndlingsbutik Søstrene Grene (SG) Tror jeg ville kunne komme der hver dag, uden at kede mig :o). Jeg købte en lille bog, som jeg vil bruge som idébog, jeg får nemlig mange idéer for tiden, og de skulle jo nødig ende i glemmebogen. Èn af idéerne er så, at sætte mit personlige præg på bogen.

Min datter har snart fødselsdag, og hvad giver man en pige der har det meste? Tøj, en æske fyldt med krea-ting (fra SG) og en fin taske fra Danefæ (fandt den nedsat med 40%). Moren her elsker stjerne (heraf blogtitlen), så det håber jeg så også min datter gør.



Jeg er selv lige blevet et år ældre, og jeg var så heldig at få bogen "Flere hæklede dyr" af Maja Hansen. Så ligenu er jeg i gang med en lille skildpadde. Den skal bo i Tyskland hos min venindes datter, som så fint fortalte mig, at hun ønskede sig et hæklet dyr af mig til sin fødselsdag.
Jeg er næsten færdig med endnu en ugle. Øjne og næb skal bare lige monteres. Jeg synes selv, at den har fået nogle skønne farver. Hvad synes du? 
Garnet er fra SG og opskriften er fra Cecilie



Jeg har omdannet brændeovnen til hækleforum. Den bliver alligevel ikke brugt i denne tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar