Sider

fredag den 24. august 2012

Kort "With Love"

I går blev jeg ringet op af min datters (Emilie) institution allerede inden jeg var nået på arbejde (har ca. 30 min. transport). Hun havde kastet op. Great tænkte jeg, selvfølgelig den dag på jobbet som var mest planlagt. Nåh, men mig tilbage til børnehaven. Forventede en trist og bleg pige, men nej, hun legede. Da vi kom hjem var klokken kun 9, så hele dagen lå foran os. 
Emilie kan heldigvis godt li' at være kreativ. Maler, laver perler, tegner og klipper. Hun ville gerne klippe, så vi fandt den store pakke frem. 
Det er laaaaaaang tid siden jeg har lavet kort, har ellers nok produceret 100-vis af dem i tidernes løb. Det blev da også til fem fine orange kort. Normalt er jeg ikke SÅ vild med orange, men de her kort synes jeg faktisk er blevet ret flotte, hvis jeg selv skal sige det. 
Hvad synes du?


Emilie

"With Love" (stempel købt i Søstrene Grene)

Indpakningsposerne giver lige kortene den sidste finish.
(Også købt i Søstrene Grene for meget få penge!)

5 kommentarer:

  1. Ja, det orange klæder (retro)papiret fra Søstrene Grene rigtig godt ;o).

    Det er lidt sjovt som børn hurtigt kan være klar igen...håber I får en ok weekend og at hun er blevet helt frisk.

    Glæder mig til at kigge med fremover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er Søstrene Grene ikke bare en super butik?
      Emilie er frisk igen, og det er godt, for hun fylder 5 år i morgen.
      2 nye læsere i dag, det bliver en god weekend.

      Slet
    2. Det er det bare - glæder mig også til vi får en her i byen om en uges tid - selvom det bliver nogle dyre frokostpauser ;o)

      Det lyder godt stort tillykke med hende!

      Ja, lige pludseligt går det stærkt, specielt når du laver så fine ting ;o)

      Slet
    3. Hvilken by bor du i?
      Jeg har fire SG-butikker jeg kommer i jævnligt, ret jævnligt :-)

      Tak for dine pæne ord.

      Slet
    4. I Silkeborg (eller det vil sige tæt på).

      Velbekomme :o)

      Slet