Sider

søndag den 16. september 2012

Kunstværk

Så blev vores lertøj endelig klar til afhentning (se mit indlæg "Tøsesøndag"). Jeg har glædet mig til at se det færdige resultat, især Emilies skål.

De kommer så her:


Emilies skål. Jeg synes det er blevet ret fin. 
Looket er meget forskelligt alt efter hvilken vinkel man ser den fra.



Min kop.
Resultat er okay taget i betragtning, at jeg skulle holde på Emilie, hun var for længst færdig og ville hjem. Var noget tidspresset!! (Sådan er børn jo nogengange).

6 kommentarer:

  1. Nej, nogle fede ting! Det må da have været rigtig sjovt at lave.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Udover at jeg bare følte mig presset af Emilies utålmodighed, så var det ret hyggeligt. Det må du prøve en dag, det er i hvert fald ikke sidste gang jeg skal prøve det :-)

      Slet
  2. Ej, hvor blev de fine!

    Synes faktisk det er lidt svært - prøvede det engang på en polterabend.
    Sjovt som børns manglende tålmodighed og tilfældighed resultere i noget så flot! Børnekunst er altså noget særligt. ;o)

    Kh. Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret svært, for hvad skal man lige male? Børn tænker ikke så meget over hvad de laver, og det bliver ofte et ret fint resultat, hvis ellers de undgår den der blanding af alle farver, der uden undtagelse altid bliver brun!

      Slet
  3. Sikke nogle fine ting der er blevet lavet.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også selv okay tilfreds med resultatet - og Emilie, hun var stolt :-)

      Slet