Sider

mandag den 3. september 2012

Pipingbånd er lækkert

Åhhhh, sikke en weekend. Jeg var til 30 års fødselsdag i lørdags, og jeg blev bare SÅ fuld (min kæreste ligeså). Jeg drikker normalt ikke, og har ikke været rigtig fuld siden jeg fik min søn Elias (som fylder 2 år om lidt). Vi overnattede hos min svoger, som er politimand, jeg fik derfor målt min promille både før og efter jeg havde sovet (alkometer). Pyha, det var skræmmende tal. I will never do it again.
Derfor har jeg slet ikke fået syet i weekenden, men jeg har alligevel lidt i ærmet fra fredag, hvor jeg blev færdig med et barselsgave. Et sæt juniorsengesæt med lækre pipingkanter. Jeg synes selv det er blevet så fint med det flotte orange pipingbånd, det er en fin kontrast til de lyse stoffer, som jeg også selv er ret glad for :-)



Elsker mine symærker, de sætter lige prikket over i'et.

1 kommentar:

  1. Kender godt det med at komme lidt for godt i byen - tror dog ikke jeg rigtig har været det imens vi har haft Jacob (der også snart bliver 2) ;o)

    Du har ret det orange står rigtig godt til de lyse stoffer - det kan da kun være en populær gave!

    SvarSlet