Sider

torsdag den 13. september 2012

Ta daaa.... og et monster blev til!


Det er ikke fordi, jeg ikke har været kreativ de seneste dage, men jeg har ikke været så gode venner med min symaskine. Til gengæld har jeg afprøvet en ny teknik, men den kan I se en anden dag. 
Jeg er netop blevet færdig med mit "idebogsbetræk". Jeg har brugt Filihunkats fine DIY. Jeg måtte dog ændre målene på blokken, da min blok ikke var de samme. Det gik fint, selvom min hjerne kom på overarbejde :-)
I går skulle jeg lige købe noget elastik, også faldt jeg lige over det skønne orange stof med prikker (kun 30 kr. pr. meter - et fund!). Jeg er blevet ret vild med orange.



3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, dejlig frisk farve.

    Mona

    SvarSlet
  2. Super fin bog ... og lækkert med link til DIY!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare flot. Kan virkelig godt lide farverne.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor der bliver fundet 3 vindere(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet