Sider

onsdag den 5. december 2012

Gavemærker

Jeg har ikke det store overskud og energi til at gå igang med for store projekter for tiden. Er fortsat hængt en del op på arbejdet. Jeg glæder mig sådan til igen at sy. Har op til flere projekter i ærmet.
Ti l gengæld har jeg fået lavet et par fine gavemærker.


Det er meget simpelt. Find et fint gavemærke. Jeg har fundet mine på denne flotte blog. Klip det ud. Lav huller hele vejen rundt. Hækl fastmasker hele vejen rundt. Det er da nemt.


Jeg har længe villet prøve en opskrift på karmeliseret nødder med lakrids. Det fik jeg endelig prøvet i går. 

4 kommentarer:

  1. Sikke dog en fin idé med de gavemærker, synes ofte jeg mangler en hurtig måde at lave fine hjemmelavede gavemærker på. Dette skal helt klart afprøves i år :)

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine, dem må jeg prøve at lave :)

    SvarSlet
  3. Hvor er gavemærkerne bare fine!

    Og de der mandler ser altså virkelig lækre ud! Vil du af med en opskrift? Det er nok dertil mine kreative evner rækker :p

    SvarSlet