Sider

torsdag den 13. december 2012

Mit held vil ingen ende ta'...

Jeg forstår slet ikke hvad der sker for mig. Jeg vinder normalt ALDRIG noget, men i går vandt jeg min 3. Give Away (og de to andre har jeg også vundet i denne skønne december måned).

Denne gang har jeg hos Bodil vundet et strikkekit til denne skønne Sackboy. Behøver jeg at sige, at jeg glæder mig til at komme i gang?



Billedet har jeg lånt fra Bodils blog.


I aften er det så min tur til at trække en vinder  af min Give Away (plus en-lille-ekstra-gevinst-vinder).

8 kommentarer:

  1. Tillykke, måske du også skulle prøve lotto i denne måned ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du siger noget Anja. Jeg har aldrig købt en Lottokupon før :-)

      Slet
  2. Tillykke. :D Han bliver garanteret RIGTIG fin. :)

    SvarSlet
  3. Ih hvor er du heldig!

    Jeg har engang hæklet sackboy og ville så gerne vinde strikkekittet

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, den vil jeg gerne se :-)
      Jeg glæder mig meget til at komme igang med det. Jeg skal jo have lidt strik på mit krea-CV :-)

      Slet
  4. Endnu engang tillykke. Du er bare så heldig.

    SvarSlet
  5. Tillykke hvor er du bare heldig havde ellers lagt mange lodder på ham rundt omkring i blogland :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har været ret så heldig i denne måned med at vinde Give Aways. Jeg har netop modtaget kittet i dag, bliver spændende om jeg kan finde ud af det :-) Er ikke så hård i strikkepindenes kunst :-P

      Slet