Sider

lørdag den 12. januar 2013

Lidt om afhængighed

Så har jeg endelig en lillebitte smule tid til igen at praktisere min afhængighed.... Ja, for efter næsten en uge uden adgang til internettet så er afhængigeden ved at melde sig (jeg er ked af at indrømme det, men sådan er det). 
Det gør det heller ikke nemmere at blogge, da jeg stadig ikke har fået styr på min computer og dermed stadig må låne mig frem (kærestens arbejdscomputer).

Vi havde en skøn tur til Norefjell i Norge. Tøsen havde en privat undervisningstime på ski hos en skilærer, og mor og far havde hver en dag (for sig selv) på ski. Skønt at være på ski igen, dog savnede jeg lidt selskab. Lillemanden på 2 år var desværre lidt for lille til at prøve ski endnu, så han kælkede.

Jeg har faktisk ikke været ret kreativ på ferien, da vi havde lånt en DVD-boks med "Lost". Så aftenerne gik med at se "Lost". Den kan anbefales. Jeg blev ret bidt af serien på 25 afsnit (ca. 18 timers underholdning!!!).



Igangværende projekter:

1) Sackboyen har jeg trævlet helt op. Jeg havde nemlig ikke helt forstået hvad glatstrik var.
2) Jeg har lavet én grydelap til ungernes legekøkken (forside/bagside) - nr. 2 er på projektplanen.
3) Mine granny stripes vokser stille og roligt (dukketæppe)
4) Mit første strikkeprojekt -vesten- er start klar til at blive syet sammen. 

2 kommentarer:

  1. Hejsa... Dejlig at have dig tilbage igen og skønt at i har haft en dejlig tur.
    Kan godt forstå at det kribler i fingrene...kender det godt selv.
    Jeg er helt vild/misundelig på det fine dukketæppe, tænk hvis jeg en dag kunne finde ud af det...! jeg glæder mig også til at se den færdige Sack boy.
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du sagtens finde ud af Anja. Det er ikke svært. Du kan finde en video på hvordan man gør her http://www.garnstudio.com/lang/dk/video.php?id=194&sort=2&thumbnails=on

      Slet