Sider

tirsdag den 23. april 2013

Så er der ikke så langt igen.....

.....hverken med mine igangværende projekter eller med min Give Away som efterhånden har været på højkant ret længe. Måske var jeg lige grådig nok, men nu er der altså kun 8 personer til at jeg trækker den. Hæng i!

Mine igangværende projekter, ja jeg prøver ikke at have alt for mange i gang på én gang. Der er jo masser af nye idéer i hovedet og idébogen, det kender I sikkert godt.


Perler til mit projekt barnevognskæde - elsker de plastikperler.
Min lille strikkeprojekt - en babyvest i jeansblå.
Fire forladte skildpaddeben - jeg har klippet resten.
En af mine skønne mærker med pipingbånd - gæt selv hvad det bliver til :-)

1 kommentar:

  1. Hmmm Måske en pude. Den smugle man kan se, ser altså rigtig godt ud..
    Jeg elsker det der neon touch.
    Jeg venter spændt på mine nye symærker, kan næsten ikke vente...: )
    God aften
    Anja.

    SvarSlet