Sider

søndag den 29. september 2013

Lille og stor

Eller måske skulle jeg hellere sige stor og endnu større.
Jeg har været igang med at sy bukser til tøsen og bøffen aka Emilie og Elias.
Begge par er for store til dem, så de må ind og ligge i skabet til de passer. Øv, men hellere for store end for små som man siger.
Jeg har ikke brugt en øre på materialer. Alt var noget jeg havde liggende i stofkisten.  


Mønstret er fra Stof 2000. Jeg lægger ikke sømrum til i siderne, da de er ret brede i forvejen. 
Jeg kan meget godt lige modellen, da alle syninger er skjulte. Jeg er nemlig ikke så heldig at eje en over-locker (endnu).

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne bukser.. :o) også selvom de er lidt for store.. :o) Jeg er også igang med den store bukse-produktion, for mine unger er vokset ud af det meste af deres garderobe bortset fra shortsene .. og det er måske lidt for koldt.. :o)

    Hvis du skulle være interesseret, så holder jeg blogtræf i Køge lørdag den 26. oktober ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu lykkes det mig at melde mig som læser på din blog, aner ikke hvorfor det først skete nu. Dine bukser er så fine i stoffet.
      Det lyder meget interessant med det blogtræf. Jeg må lige tjekke min kalender. Jeg har aldrig deltaget i blogtræf før, men én gang skal jo være den første.

      Slet
  2. Hvor er de fine og sikke dog noget skønt stof!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Ja, jeg købte masser af det stof, det er nemlig rigtig sødt.

      Slet
  3. Jeg synes simpelthen de er så fine! det stof er lige mig :-) Og rart med for nu til efterår og vinter

    SvarSlet
    Svar
    1. Lur mig, om ikke det er høj-sommer når de kan passe bukserne. Det kunne lige passe ;-)

      Slet
  4. Lækkert med foer. Så holder de også lidt længere her i efteråret :-)

    SvarSlet