Sider

tirsdag den 31. december 2013

Nytårspynt (+ en ny vinder.... igen)

Så er året ved at være ved vejs ende. Hvis du mangler lidt pynt til bordet til i aften og børnene keder sig, så kan I lave pynt af toiletruller og andet skrald og rester.
Idéen er ikke helt min egen, men Shane Broxs. Ikke desto mindre synes jeg idéen er god. Jeg lavede i går med mine unger disse figurer, de skal helt sikkert på bordet i aften.



Jeg mangler stadig at komme af med min 3. Adventsgive Away. Jeg har desværre heller ikke hørt fra den anden vinder jeg trak, så derfor trækker jeg en ny vinder igen.
Den nye vinder blev kvinden bag denne blog. En blogger jeg udmærket kender og som laver nogle fine ting og sager. Send min din adresse, så skal jeg snart få sendt gaven afsted. 
(Undskyld til vinder nr. 4, jeg har simpelthen ikke haft tid til at komme forbi posthuset, men sender dig din gave i denne uge.)

Sidst men ikke mindst vil jeg ønsker jer alle et rigtig GODT NYTÅR.

1 kommentar: