Sider

tirsdag den 22. juli 2014

Opfølgning....

Jeg har sommerferie og vejret, det kan jeg på ingen måde klage over. Nogen synes det er for varmt, jeg synes det er skønt :-)

Jeg har ikke rigtig fået produceret noget, vejret har været for godt, men jeg har lige lidt som jeg tidligere har lovet at vise.

I lørdags (19. juli) var jeg til min kusines bryllup. Jeg havde købt en kjole, som viste sig at blive produceret i Kina (hjemmesiden var på dansk) og da den ankom, var den for stor, og kunne ikke byttes (ja, den returret man har i Europa gælder ikke udenfor EU). Så jeg måtte selv igang med tilretning, men jeg synes resultatet blev fint. Kjolen synes jeg er helt fantastisk flot, meget enkelt og klassisk i farverne. 
Det er sjældent jeg viser billeder af mig selv, men her er jeg så i kjolen.



(Min søster er hende til venstre)

For noget tid siden viste jeg denne kjole som jeg havde syet til Emilie (min datter). Man kunne ikke se den ret godt, men her er den uden model.
Det var i øvrigt den kjole, som jeg brugte dette hjemmelavede skråbånd til. 




8 kommentarer:

  1. Smuk kjole, godt du reddede den :-)

    SvarSlet
  2. Den er super flot til dig kjolen:-)

    SvarSlet
  3. SÅ flot kjole og rigtigt heldigt at du ikke lod dig afskrække af at skulle tilrette den - resultatet er så godt!

    SvarSlet
  4. Hvor er både du og kjolen smukke :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  5. Arhmen hvor er du en smuksak....

    SvarSlet
  6. Tak for jeres søde kommentarer. Noget af det fede ved blogland :-)

    SvarSlet
  7. Meget smuk kjole, og modellen også... ;o)

    SvarSlet