Sider

onsdag den 27. august 2014

Redesign

Det er så moderne, at genbruge. Og jeg synes det er helt fantastisk, jeg er bare ikke ret god til den slags selv. Men da jeg lave en oprydningsrunde i mit skab den anden dag, så fandt jeg en skjorte-sag som jeg tænkte jeg kunne redesigne til noget børnetøj.
Hurtigt projekt tænkte jeg. Men det var det så ikke. Det er jo faktisk ret besværligt. Klippe op, stryge, placere mønster, regne her og der, klippe ud og sy. 
Det endte i hvert fald sådan her. Jeg er okay tilfreds, dog blev den lidt kort, jeg må have regnet lidt forkert, for forsiden var ca. 5 cm længere end bagsiden og derfor måtte jeg lige give den et lille skråbånd foran. Skråbåndet som jeg selv lavede for noget tid siden.
Jeg tror Emilie var tilfreds med den, hun tog den i hvert på næste morgen.

Den ser skæv ud, men tror bare den er lidt bred og derfor drejer på hende.

Før

1 kommentar:

  1. Jeg elsker simpelthen upcycling!!!
    Hun er da så lækker i sin nye skjorte :)

    SvarSlet