Sider

fredag den 1. august 2014

Uglestriber



Som så mange andre har jeg været på ferie. Snart er min ferie ved at være ved ende, men først skal jeg nyde de to kommende døgn. Jeg er nemlig HELT alene hjemme, ja altså lige bortset fra hunden og de to katte. Børnene og deres far er taget på kanotur sammen med 21 andre raske børn og mænd. En tur kun for mænd og deres børn. Hold da op, jeg skal nyde det.

Denne hæklede ugle er jo slet ikke noget nyt, men blot et lille ferieprojekt, som var nemt at sidde med om aftenen i sommerhuset. Farverne er petroliumsblå og karrygul købt i Søstrene Grene. Jeg måtte bare prøve denne farvekombination. 
Jeg er faktisk også blevet færdig med én anden ugle (som har været 6 måneder eller mere undervejs), men da knægten lige valgte at smøre makrel i tomat på den, er jeg lige ved at eksperimentere med pletfjerner og vask. 

Opskriften på uglen er helt gratis og du finder den hos Cecilie med bloggen hvadbiertænker.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den sød! Det er da vist Brøndby-farver ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ligner Brøndbys farver på billedet, men farverne er lidt mere afdæmpede i virkeligheden :-)

      Slet