Sider

torsdag den 8. januar 2015

Nu igen...

...tænker I sikkert. Ja nu igen de der penalhuse/makeuppunge.
Men de her er noget helt andet (helt sikkert tænker I så). Jo, jo siger jeg så. For det ene skal bruges til hæklenåle og ikke blyanter, det er jo nytænkning (eller noget).


De er ret smalle. De måler kun 4,5 x 4,5 cm i enden og er 19 cm lange.
Hvis du ønsker at sy i disse mål skal du klippe stofstykkerne på 10,5 cm x 27 cm i stedet for de beskrevet mål i denne DIY


Selvom jeg har været på kursus i at tage billeder med spejlrefleks kamera har jeg stadig ikke helt syr på de der neon farver i mørke. Man kan ane stjernernes korrekte farve i bunden af penalhuset. Beklager.



6 kommentarer:

  1. Super super fede :) er selv i gang med at sy punge som noget helt nyt - og det griber jo om sig når man først er gået i gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er fedt at sy dem, for man får lov at sætte forskellige farver sammen og man kan hurtig få produceret en del. Det kan jeg selv godt li´ :-)

      Slet
  2. Hvor er de skønne - god ide til hæklenålene, mine er som regel væk.... og bliver fundet i fx bunden af sofaen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kender jeg godt det problem. Du må igang med at sy en til dine nåle Mette :-)

      Slet
  3. De er fine-god ide at lave dem smallere. Jeg har mine hæklenåle i et af de andre "klassiske " Penalhuse af dine. Tror jeg vil lave en lignende som dig.
    Flot flot flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den glæder jeg mig til at se Jonna, for du skal jo vise den på din blog ;-)

      Slet